ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΑΣ
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο designnest.gr
Ακύρωση Παραγγελίας
Πριν από την εκτέλεση κάθε παραγγελίας, πάντα προηγείται τηλεφώνημα από το designnest για την επιβεβαίωση της. Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του για οποιοδήποτε λόγο επιθυμεί μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες και εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλλεί. Αυτό μπορεί να γίνει με τηλεφωνική επικοινωνία , φαξ ή email του πελάτη. Μετά από αυτό το διάστημα και αφού ο πελάτης έχει ενημερωθεί και συμφωνήσει για την παράδοση δεν μπορεί να γίνει ακύρωση παραγγελίας εκτός και αν αυτό εγκριθεί από το designnest. Παραγγελίες οι οποίες έχουν εξοφληθεί και για οποιδήποτε λόγο ο πελάτης δεν απαντά στα email ή τις κλήσεις μας, προχωρούν κανονικά.
Επιστροφές Προϊόντων
Γενικά τα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν καθώς είναι κατόπιν παραγγελίας και τις περισσοτέρες φορές κατασκευάζονται για λογαριασμό του πελάτη. Πιο ειδικά όμως και για τους παρακάτω λόγους:
- Που είναι ελλατωματικά από τον κατασκευαστή πριν την τοποθέτησή τους.
- Που λόγω λάθους δικού μας ή του προμηθευτή μας, δεν είναι αυτά που έχουν παραγγελθεί απο τον πελάτη.
αναλαμβάνουμε πλήρως την αποστολή ανταλλακτικού ή ότι άλλο χρειάζεται και σε περίπτωση λάθος κωδικού είμαστε υποχρεωμένοι για την αποστολή του σωστού χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Το μόνο που ίσως σας ζητήσουμε είναι η αποστολή κάποιας φωτογραφίας για την ταυτοποίηση του προβλήματος. Όσον αφορά το ελλατωματικό προϊόν συνήθως δεν υπάρχει λόγος να επιστραφεί αλλά και αν υπάρξει γίνεται χωρίς δική σας επιβάρυνση. Εάν για οποιοδήποτε λόγο αδυνατούμε να στείλουμε ανταλλακτικό ή στην περίπτωση λάθος κωδικού τον σωστό, τότε είμαστε υποχρεωμένοι και καταλαβάλουμε το ποσό μαζί με τα τυχόν μεταφορικά που έχει καταβληθεί σε λογαριασμό του πελάτη
Πιο ειδικά σε περίπτωση που προκύπτει κάτι από τα παραπάνω θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με τηλεφωνικά στο 210 5026891 ή γραπτώς στο email [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής.
Επιστροφή αντίτιμου αξίας προϊόντων που δεν μπορούν να αντικατασταθούν
Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων μαζί με τα μεταφορικά, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας.
Η επιστροφή του αντίτιμου θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό, συνήθως μέχρι και 14 ημέρες.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σπάνια αντιμετωπίζουμε ελαττώματα στο προϊόντα μας και τις περισσότερες φορές αυτά προέρχονται όχι από τον κατασκευαστή αλλά από τις μεταφορές.
Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών στέλνοντας εγγράφως το αίτημά του. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή ή την τοποθέτηση του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελλατώματα ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.
Μη συμμόρφωση πελατών με όρους χρήσης
Το τελευταίο χρόνο δυστυχώς έχουν παρατηρηθεί πολλά κρούσματα κακόβουλων πελατών οι οποίοι δεν συμμορφώνονται με τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας.
Για το λόγο αυτό αναγκαζόμαστε να δημιουργήσουμε λίστα που θα διατηρεί αυτά τα στοιχεία.
Πελάτες που βάζουν παραγγελίες και μετά δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους, πελάτες που μας τηλεφωνούν και βάζουν «ψεύτικες» παραγγελίες, πελάτες που βάζουν παραγγελίες και δεν ενημερώνουν ποτέ ότι θέλουν να ακυρώσουν και γενικά όλες αυτές τις ενέργειες που εμείς θεωρούμε ότι δεν συμμορφώνονται με τους όρους αλλά και με την νομοθεσιά δεν θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν ξανά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα παρά μόνο αν η παραγγελία τους προεξοφλείται.
Login and Registration Form