ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΑΣ

Πολιτική Ακυρώσεων και Επιστροφών Προϊόντων

 

Η παρούσα πολιτική ισχύει για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μας στον ιστότοπο designnest.gr.

 


Ακύρωση Παραγγελίας

 

Πριν την εκτέλεση κάθε παραγγελίας, προηγείται πάντοτε τηλεφωνική επιβεβαίωση από εκπρόσωπό μας. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωσή της, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλεί. Η ακύρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί με αποστολή email στο [email protected] ή τηλεφωνικά.

 

Μετά την πάροδο του ανωτέρω διαστήματος και εφόσον η παραγγελία έχει δρομολογηθεί ή έχει κατασκευαστεί ειδικά για τον πελάτη, δεν είναι δυνατή η ακύρωση, εκτός εάν αυτό εγκριθεί κατ’ εξαίρεση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί και δεν συνοδεύονται από απάντηση σε τηλεφωνικές ή γραπτές επικοινωνίες μας, εκτελούνται κανονικά.

 


Πολιτική Επιστροφών

 

Τα περισσότερα προϊόντα που διατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα παράγονται ή παραγγέλνονται κατόπιν ζήτησης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές κάθε πελάτη. Για το λόγο αυτό, δεν δεχόμαστε επιστροφές όπως συμβαίνει με είδη μαζικής κατανάλωσης (π.χ. ρούχα ή παπούτσια).

 

Η φύση των προϊόντων (συχνά απαιτούν συναρμολόγηση και έχουν ογκώδη ή εύθραυστη συσκευασία) καθιστά δύσκολη τη διαχείριση επιστροφών, καθώς ακόμα και η ελάχιστη φθορά επηρεάζει την επαναπώλησή τους. Επιπλέον, η εμπειρία μας έχει δείξει ότι οι πελάτες δεν αποδέχονται προϊόντα με ανοιγμένες ή αλλοιωμένες συσκευασίες.

 

Για να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας, σε πολλά προϊόντα διατίθενται δείγματα στο φυσικό μας κατάστημα, ώστε να μπορούν να δουν από κοντά την υφή, το χρώμα και την ποιότητα των υλικών. 

 


Εξαιρέσεις – Αποδοχή Επιστροφών

 

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο στις εξής περιπτώσεις:

 

  • Εάν παραδοθεί προϊόν ελαττωματικό από τον κατασκευαστή, πριν την τοποθέτηση ή συναρμολόγηση.

  • Εάν έχει αποσταλεί λανθασμένος κωδικός προϊόντος εξαιτίας δικού μας σφάλματος ή του προμηθευτή μας.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου την ευθύνη και προχωρούμε στην αποστολή του σωστού προϊόντος ή του απαραίτητου ανταλλακτικού χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Ενδέχεται μόνο να ζητήσουμε φωτογραφικό υλικό για την ταυτοποίηση του προβλήματος και τις περισσότερες φορές το τυχόν προβληματικό εμπόρευμα δεν χρειάζεται καν να μας επιστραφεί.

 

Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αποκατάσταση του προβλήματος, θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων των τυχόν μεταφορικών εξόδων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιβεβαίωση του προβλήματος.

 

Η επικοινωνία για τα παραπάνω θέματα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, είτε τηλεφωνικά στο 210 5026891 είτε γραπτώς στο email [email protected].

 


Ελαττωματικά Προϊόντα λόγω Μεταφοράς

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων που διαθέτουμε είναι υψηλής ποιότητας και περνούν αυστηρό έλεγχο. Εντούτοις, σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να προκληθούν φθορές κατά τη μεταφορά.

 

Ο πελάτης οφείλει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση φθοράς:

 

  • Δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή ή να την παραλάβει με επιφύλαξη περιεχομένου.

  • Οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία εντός 14 ημερολογιακών ημερών, ώστε να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποκατάστασης.

Εάν η φθορά διαπιστωθεί κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, ο πελάτης δεν πρέπει να προβεί σε συναρμολόγηση ή τοποθέτηση του προϊόντος. Αντιθέτως, πρέπει να κρατήσει τη συσκευασία και να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρεία.

 


Μη Συμμόρφωση Πελατών με τους Όρους Χρήσης

 

Λόγω επανειλημμένων περιστατικών κακόβουλης ή ανεύθυνης συμπεριφοράς (π.χ. ψευδείς παραγγελίες, μη απάντηση σε επικοινωνίες, αδικαιολόγητες παραγγελίες με ακυρώσεις), διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε εξυπηρέτηση σε πελάτες που δεν συμμορφώνονται με τους όρους χρήσης ή καταχρώνται τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

 

Οι εν λόγω πελάτες ενδέχεται να εξυπηρετούνται μόνο με προεξόφληση της παραγγελίας τους.

 


 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση. Η πολιτική αυτή έχει σχεδιαστεί ώστε να διασφαλίζεται η ποιοτική εξυπηρέτηση όλων των πελατών μας, με σεβασμό τόσο προς τα δικαιώματά τους όσο και προς τη λειτουργία της επιχείρησής μας.

Λάβετε υπόψη ότι μόνο οι συνδεδεμένοι / εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις
© 2025 DesignNest . Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος